Apple - najbolji svjetski brend

 

Po najnovijoj listi top brendova koju svake godine pravi Interbrand, Agencija koja se bavi procjenama vrijednosti brendova, Coca Cola više nije najvrijedniji brend na svijetu. Trinaest godina dominacije okončao je Apple, koji je preuzeo titulu najboljeg globalnog brenda za 2013. godinu. Među prvih deset, pet je tehnoloških kompanija.

Prije nešto više od dvije godine Apple je bio na osmom mjestu, u 2012. godini se popeo na drugo, da bi godinu kasnije preuzeo vodstvo.

Iza tehnološke kompanije Apple, čija je vrijednost procijenjena na 98,3 milijarde dolara, odnosno 28 posto više nego godinu ranije, nalazi se još jedna tehnološka kompanija,  Google. Vrijednost Brenda Google procijenjena je na  93,3 milijarde dolara ili 24 posto više u odnosu na 2012. godinu. Tek onda slijedi čuvena Coca Cola.

Tehnološke kompanije sad zauzimaju pet od prvih deset mjesta na pomenutom godišnjem popisu top brendova. Među najboljima su također i Microsoft, Samsung, Intel i IBM.

KREDITIRANJE