TRAŽIMO PROFESIONALCE KOJI SU SPREMNI DA ZAJEDNO STVARAMO BOLJE SJUTRA!
IRF IZRAŽAVA POTREBU ZA ZAPOŠLJAVANJEM:
- REFERENTI ZA KREDITE I GARANCIJE VIŠE NIVOA
- VI nivo kvalifikacije visokog obrazovanja, fakultet društvenih nauka-ekonomija;
- 1 godina radnog iskustva;
- Važeća vozačka dozvola B kategorije i aktivan vozač;
- Napredno znanje Word-a i Excel-a;
- Znanje engleskog jezika.
- Vrši poslove koji se odnose na prodaju kredita i garancija: upoznaje potrebe klijenta, upoznaje klijenta sa uslovima i mogućnostima potencijalnog odobravanja i realizacije kredita, definiše potrebnu dokumentaciju za razmatranje klijentovog zahtjeva, prikuplja što više relevantnih informacija od značaja za procjenu rizika finansiranja i odlučivanje o kreditnom zahtjevu;
- Vrši prijem, analizu i obradu kreditnih zahtjeva;
- Analizira kreditne zahtjeve sa finansijskog aspekta (finansijsku analizu, analizu gotovinskog toka, finansijske projekcije) i nefinansijskog aspekta (prikupljanje podataka o manadžmentu, preduzetniku, poljoprivrednom proizvođaču i poslovnim aktivnostima preduzeća (preduzetnika, poljoprivrednog proizvođača), analizu organizacijske i poslovne strukture preduzeća (preduzetnika, poljoprivrednog proizvođača), analizu prodaje, tržišta, dobavljača, strukture zaposlenih), utvrđuje realnost realizacije projekta;
- Vrši terensku/preventivnu kontrolu opravdanog kreditnog zahtjeva;
- Vrši inicijalnu ocjenu boniteta klijenta, ocjenu investicionog projekta kao i mogućnosti redovnog povraćaja odobrenih kreditnih sredstava/izdatih garancija;
- Provjerava adekvatnosti ponuđenih sredstava obezbjeđenja uz konsultaciju i mišljenje nadležne službe;
- Stara se o sprovođenju i poštovanju svih internih akata Fonda kojima se reguliše proces odobravanja kredita i izdavanja garancija;
- Stara se o kompletiranju i čuvanju kreditne dokumentacije do realizacije plasmana/prenosa sredstava i istu prosljeđuje i Službi za podršku kreditnom poslovanju;
- Obezbjeđuje neophodne podatke za izradu ugovora o kreditu/garanciji;
- Odgovara za blagovremeno, ažurno i tačno izvršavanje poslova i obaveza iz domena svoje nadležnosti, u skladu sa zakonom i aktima Fonda;
- Obavlja druge poslove po nalogu nadređenih.
- UNUTRAŠNJI REVIZORI
- VII1 nivo kvalifikacije visokog obrazovanja, fakultet društvenih/prirodnih nauka;
- 1 godina radnog iskustva;
- Napredno znanje Word-a i Excel-a;
- Znanje engleskog jezika.
Profesionalno i stručno obavljanje unutrašnje revizije;
- Izvršavanje planiranih poslova unutrašnje revizije u Fondu u skladu sa Međunarodnim okvirom profesionalne prakse unutrašnje revizije, zakonom kojim se uređuju uslovi i način obavljanja revizije, Statutom Fonda i drugim propisima;
- Utvrđivanje plana i programa rada pojedinačne revizije;
- Praćenje sprovođenja godišnjeg plana unutrašnje revizije i primjene metodologije za rad unutrašnjih revizora;
- Praćenje sprovođenja preporuka iz konačnih revizorskih izvještaja;
- Izrada kvartalnog i godišnjeg izvještaja i plana unutrašnje revizije;
- Vršenje kontrole tačnosti, valjanosti i ispravnosti finansijskih podataka;
- Identifikovanje ključnih rizičnih područja poslovanja i ocjena primjene i efektivnosti politika za upravljanje i metodologija za procjenu rizika;
- Čuvanje dokumentacije i vođenje evidencije o obavljenim unutrašnjim revizijama;
- Vršenje drugih poslova vezanih za unutrašnju reviziju u skladu sa zakonom, Statutom Fonda i drugim propisima.
- INŽENJER ZA RAZVOJ POSLOVNIH RJEŠENJA
Minimalni uslovi:
- VI nivo kvalifikacije visokog obrazovanja, elektrotehnički ili drugi fakultet iz oblasti prirodno-matematičkih nauka;
- 1 godina radnog iskustva;
- Znanje engleskog jezika;
- Znanja iz MS SQL
Ključne odgovornosti:
• Vrši stalno nadgledanje aplikacija za koje je zadužen;
• Provjerava kvalitet servisa koji se nudi korisniku i predlaže funkcionalna i tehnička unapređenja kako bi se poboljšao kvalitet informacionog sistema;
• Zajedno sa korisnicima uspostavlja korektivne procedure u slučaju nastalih problema;
• Odgovara na zahtjeve korisnika i pruža im potrebne informacije o elementima koji se odnose na aplikacije;
• Definiše potrebne IT resurse kako bi se aplikacije bez problema integrisale u cjelokupni sistem;
• Organizuje instalaciju izmjena u aplikativnom softveru prema standardima dobijenim od isporučioca softvera (distribuira nove verzije programa i upoznaje korisnike sa izmjenama, obezbjeđuje testno okruženje, a poslije izvršenog testiranja od strane korisnika i instalaciju na produkciono okruženje);
• Radi na definisanju i kreiranju zahtijevanih internih i eksternih izvještaja;
• Obavlja poslove administracije aplikacija;
• Učestvuje u upravljanju sigurnosnih incidenata;
• Učestvuje u projektima za implementaciju novih aplikativnih rešenja i unapređenja postojećih;
• Vodi dokumentaciju o aktivnostima u vezi sa izmjenama aplikacija i korisničkih zahtjeva;
• Obavlja komunikaciju sa isporučiocima softvera;
• Učestvuje u obezbjeđivanju kontinuiteta funkcionisanja IS u skladu sa utvrđenim procedurama;
• Sagledava i prati rizike i predlaže mjere za upravljanje i kontrolisanje tih rizika;
• Odgovara za blagovremeno, ažurno i tačno izvršavanje poslova i obaveza iz domena svoje nadležnosti;
• Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih.
Podijelite sa nama Vašu radnu biografiju na mail hr@irfcg.me, najkasnije do 25.06.2024. godine.
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži krug.